divendres, 25 de desembre del 2009

Pràctica del Google Docs

Cal dir que el dia que vam treballar el Google Docs no vaig assistir a classe, i per aquesta raó la Laia Rodríguez em va haver de enviar un correu per el gmail, per que pogués fer la activitat.

La pràctica consistia en fer tres documents online; un document de text,una presentació i un full de càlcul amb el seu formulari.

Document de text
Gràcies a la Laia he pogut fer aquesta activitat, primer vaig entrar al gmail i després vaig escriure en el document els problemes que tinc amb el blog, en aquest cas, parlo del Jclic que no puc enllaçar-ho en el bloc. Seminari


Pràctica formulariFocs artificials


En aquesta he seguit els mateixos pasos que en l'anterior.

Presentació

Com en els altres documents he realitzat una entrada, en aquesta parlo de l'Índia, lloc turístic on m'agradaria anar. ÍNDIA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada