dijous, 24 de desembre del 2009

Entrades predilectes

Al principi quan vàrem començar l'assignatura, no m'agradava gens, però a mesura que anàvem fent classes i utilizant nous programes com el Gimp,el Movie Maker i molts més, la assignatura s'anava fent menys pesada.

A la vista està que tots nosaltres hem après moltes coses,vàrem començar de cero per el que fa el tema dels blocs, i ara mateix sabem pujar videos, imatges, textos...la qual cosa fa que estem molt implicats en el nostres blocs i alhora molt orgullosos.

Les dues activitats que més m'han agradat han sigut:

- Fer videos amb el Movie Maker, cosa que he fet servir per fer un video sobre les meves amigues.

-GIMP: També m'ha agradat molt fer servir aquest programa ja que no només serveix per fer la pràctica de classe sinó que, ens ha servit i ens servirà per retocar les fotos que fem.
La pràctica que vaig fer a classe servia per retocar una foto personal.

El seguiment del bloc ha estat aquest i durant el període que duri el primer curs, seguiré fent aquest seguiment, perquè hem sembla una bona idea, per així quan acabem la carrera, poguem veure el que feiem al primer curs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada